
Już wkrótce mieszkańcy Warszawy będą mogli ponownie odwiedzić odnowiony sklep UNIQLO, który zostanie otwarty 23 października 2025 roku o godz. 9:00. Zlokalizowany w prestiżowym miejscu, Domach Towarowych Wars Sawa Junior przy ulicy Marszałkowskiej, butik ten zapowiada się na nowoczesne centrum modowe. Po renowacji, stanie się on drugą stałą placówką UNIQLO w Warszawie, dołączając do sklepu w Arkadii. Odświeżona przestrzeń handlowa zajmie imponującą powierzchnię 1420 m².
Pełne spektrum LifeWear
Sklep UNIQLO po przebudowie zaskoczy klientów bogatą ofertą LifeWear. Asortyment obejmie między innymi odzież termiczną HEATTECH, kurtki PUFFERTECH, polary oraz dzianiny Soufflé Yarn. Nowością będzie szeroka gama akcesoriów, które doskonale uzupełnią modowe propozycje marki.
Innowacyjne usługi dla klientów
Odwiedzający sklep będą mogli skorzystać z nowych, ekskluzywnych usług, takich jak UTme!, pozwalającą na personalizację koszulek i toreb. Dodatkowo, przestrzeń RE.UNIQLO STUDIO umożliwi oddanie odzieży do naprawy oraz personalizację za pomocą tradycyjnych metod, takich jak haft sashiko. Te unikalne usługi podkreślają dbałość marki o potrzeby klienta oraz wysoką jakość produktów.
Kreatywne kolaboracje
Z okazji wielkiego otwarcia, UNIQLO nawiązało współpracę z lokalnymi artystami i firmami. Ola Niepsuj przygotowała oryginalny plakat oraz mural inspirowany legendą o Warsie i Sawie. Jej dzieła pojawią się również na torbach rozdawanych przy zakupach powyżej 300 PLN. W ramach świętowania 10-lecia gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon”, marka współpracuje także z CD Projekt Red, tworząc grafikę inspirowaną tą popularną produkcją.
Minimalistyczna estetyka i rzemiosło
UNIQLO wprowadza do oferty specjalne projekty we współpracy z warszawską piekarnią BAKEN. Minimalistyczny styl piekarni zostanie przeniesiony na produkty dostępne w usługach personalizacji, co podkreśla związki marki z lokalnym rzemiosłem i designem.
Pomoc dla społeczności
Marka UNIQLO angażuje się w działania charytatywne poprzez inicjatywę Heart of LifeWear. W jej ramach, do warszawskich organizacji charytatywnych trafi 5000 produktów HEATTECH. W skali globalnej, UNIQLO planuje przekazać ponad milion produktów w 2025 roku. Działania te odzwierciedlają społeczną odpowiedzialność marki i jej zaangażowanie na rzecz potrzebujących.
Nowy rozdział dla UNIQLO w Warszawie
Reotwarcie sklepu UNIQLO w Warszawie to wydarzenie, które z pewnością przyciągnie uwagę nie tylko miłośników marki, ale i poszukiwaczy nowoczesnej mody. Odnowiony butik w Domach Towarowych Wars Sawa Junior ma na celu sprostanie oczekiwaniom szerokiego grona klientów, dzięki swojej wszechstronnej ofercie i unikalnym usługom.